10 טיפים להתאוששות מהאנגאובר

הנה זה קרה. יצאתם לערב של שתייה מטורפת עם חברים, הרשיתם לעצמכם להוריד דרינק אחרי דרינק, צ'ייסר אחרי צ'ייסר, הרגשתם משוחררים, נקרעתם מצחוק, ולא ממש הקדשתם מחשבה למחר.

כן, זה קורה, אבל עכשיו מגיע התשלום. הבוקר שאחרי. אותו בוקר שאתם מתחננים שיעבור כבר. הגוף מרגיש כבד, הראש מתפוצץ, ואתם מבטיחים לעצמכם שיותר לא תשתו בחיים. לפחות עד לערב.
במקום להישאר במיטה ולרחם על עצמכם, הנה 10 טיפים שיעזרו לכם להעביר את האנגאובר מהר יותר.
1. מים. תשתו כאילו אין מחר. אבל מים. שתייה מוגזמת של אלכוהול גורמת להתייבשות, שהיא אחת מהתופעות שמקדמות האנגאובר. שתו הרבה מים ביום למחרת על מנת למלא את הגוף בנוזלים.
2. פעילות גופנית- נכון קשה לגרד את עצמכם מהמיטה, ואף אחד לא מתכוון שתלכו להרים עכשיו משקולות, אבל אם אתם יכולים לצאת להליכה קצרה ולשאוף אוויר, זה בהחלט יכול לעזור.
3. שינה- אם הצלחתם להשיג יום חופש מהבוס, תנסו לישון כמה שיותר במהלך היום.
4. ארוחות שומניות- בדיאטה? היום אתם לא. תתחילו להעמיס פחמימות, ותרשו לעצמכם לאכול דברים שומניים. למרות שרבים יגידו שזה עוזר, אין ההבטחה מדעית, אבל לפחות יהיה לכם טעים.
5. משקאות ספורט- לא, רד בול זה לא משקה לספורטאים, אבל בחנויות ספורט של תוספי מזון לספורטאים וגם בסופרים השונים, אתם יכולים למצוא משקאות שנועדו במקור לספורטאים ולא לאלכוהוליסטים כמוכם. משקאות אלו עוזרים לגוף להימנע מהתייבשות וזה כאמור טוב לכם.
6. וותרו על הקפה ושתו תה עם ג'ינג'ר. לג'ינגר יש סגולות רבות, שאחת מהן היא מניעת בחילות. אם קמתם הפוכים, שימוש בג'ינג'ר יכול להעלים לפחות את הבחילות.
7. כדורים נגד כאב ראש- אם הכאב ראש ממש בלתי נסבל, זה בסדר לקחת כדור. זה כנראה לא יעלים לכם את כל התחושה במכה, אבל לפחות זה יקל על הכאב.
8. פירות- תאכלו במהלך היום הרבה פירות. אתם צריכים את הוויטמינים.
9. תדאגו להישאר בבית- לצאת להליכה? כן. לצאת לעבודה? לא כדאי. לא רק שבקושי תוכלו לתפקד,אתם תהיו מעוכים, לא פרודוקטיביים ובעיקר תיראו מעוררי רחמים.
10. זה הטיפ הכי חשוב והכי יעיל- אל תהיו ילדים ותדעו את הגבולות שלכם. אם לא תשתו בהגזמה, לא תגיעו למצב שאתם צריכים לקבל טיפים איך להתאושש מהאנגאובר.